Saturday, June 15, 2013

testing, testing!!! menjadi! Alhamdulillah Kek Red Velvet

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,... heee Selamat Petang sume.. Selamat bekerja! hee,..pada yang bekerja la..tu buah hati saya umm kene keje.. :)


Hari ini admin nak perkenalkan ' Kek Red Velvet ' ,  atas permintaan ibu saudara, ibu admin sendiri dan pengikut setia fb admin....maka dengan gagah juga admin buatkan :) . Sebenarnya admin memang nak sangat-sangat buat, tapi admin mengalami kekangan masa semenjak admin giat menyiapkan tempahan pelanggan. ALHAMDULILLAH..



Kek Red Velvet ni admin tak siapkan sepenuhnya lagi,..sementara nak menyambut Hari Ulang Tahun adik admin yang ke 15tahun, bersama dengan adik saudara admin yang berkongsi tarikh dan bulan yang sama,..umm awesome sangat la kan,.. :)



nah itu hasilnya,..da siap,.ibu admin nakkan design kek yang agak messy, harap maaf tulisan yang agak buruk sedikit, admin menggigil.

yang baju biru tu, namanya Zarif Hadif, kenapa monyok? dia nak potong kek tu sendiri, oo xbole belum masa lagi, huhu







Masa ni, masing-masing nak ambil gambar tapi dalam masa yang sama nak potong kek sama-sama. yang mana satu sambut? oke meh admin kenalkan,..

Baju hijau tu adik admin 'AMIRAH NADZIRAH', baju biru tanpa lengan adik saudara admin 'ZARIF HADIF' dan baju putih kolar merah pun adik saudara admin tetapi abang kepada ZARIF HADIF nama dia ' ZAFRAN HARITH'.



nampak kesungguhan Zarif Hadif tu memotong? huhu



finally da siap jugak untuk kek red velvet,..untuk menempah sila berkunjung ke FB milik admin di apomd'lakehome@yahoo.com ...

btw ini  first try dan tidak salah juga mencuba apa yang baru,...In Shaa Allah akan diusahakan untuk perbaiki kekurangan tu,...
okelah rasanya sampai sini jew dulu,...hehe...umm nanti daa masuk petang,...apalagi main masak-masak kat belakang umah huhu....

Selamat Mencuba


Oh Yaa!!
Sebelum admin terlupa Terima Kasih atas SEGALA kerjasama dalam penglibatan anda untuk ' LIKE ' pages admin di facebook..
dan juga tunggu keluaran yang lain akan datang,.. heee assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment